کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌های هدفمند است که به صورت منظم، در یک دوره زمانی مناسب و با بودجه‌ای مشخص، از طریق فعالیت‌های بصری، تلاش می‌کند مخاطب را برای خرید محصول متقاعد کند.

هدف کمپین تبلیغاتی فریاد زدن و جا انداختن فعالیت یک برند تجاری در ذهن مخاطب است.

یکی از جامع‌ترین مدل‌های ساده‌ای که تصویر خوبی از تبلیغات اثرگذار و حرفه‌ای ارائه می‌دهد مدل می‌باشد. این مدل شامل:

  • هدف و مخاطبین تبلیغ (Mission)
  • بودجه مورد نظر (Money)
  • پیام تبلیغ (Message)
  • نوع رسانه (Media)
  • ارزیابی اثربخشی تبلیغ (Measurement)

برای جستجو تایپ کرده و اینتر را بزنید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.